اگر از کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی باشید حتما در هنگام اجرای بازی ها یا برنامه ها با اروری به نام گوگل پلی سرویس مواجه شده اید . کمپانی گوگل برای اجرای بهتر بازی ها و برنامه های اندرویدی گوگل پلی سرویس را برای این سیستم عامل عرضه کرده است تا کاربران بتوانند از اجرای بهتر بازی ها در گوشی های خود لذت ببرند .
برنامه Google Play services عنوان برنامه ای برای سیستم عامل اندروید است که برای آپدیت برنامه های گوگل و یا سایر برنامه های نصب شده در گوشی شما استفاده می شود . استفاده از این برنامه را می توان نیاز همه گوشی های اندرویدی دانست به طوری که در صورت نصب نبودن آن عملا نمی توانید از بسیاری از برنامه های عرضه شده برای سیستم عامل اندروید استفاده کنید یا اینکه آخرین آپدیت عرضه شده برای آنها را دریافت نمایید . علاوه بر نیاز برنامه های اندرویدی برای اجرا به گوگل پلی این برنامه فوق العاده باعث دسترسی راحت تر شما به تنظیمات گوگل می شود و کیفیت اجرای بازی ها را نیز افزایش می دهد که این موضوع نشان می دهد که نصب آن تا چه اندازه در گوشی شما ضروری می باشد .

 

قابلیت های برنامه:
  • نصب راحت و بدون دردسر و قابل اجرا در گوشی های مختلف اندرویدی
  • اضافه شدن بخش جست و جو برای جست و جوی آفلاین سریع تر بین برنامه ها
  • برنامه ای ضروری برای گوشی های اندرویدی و اجرای برنامه ها و بازی های این سیستم عامل
  • و …

 

تغییرات نسخه جدید:
  • رفع مشکلات و بهبود عملکرد نرم افزار

 

این برنامه فوق العاده که تاکنون بیش تر از ۱ میلیارد بار توسط کاربران گوشی های اندرویدی در دنیا دریافت شده است هم اکنون توسط وبلاگ پارس اندروید   به طور رایگان برای شما مهیا شده است و شما نیز می توانید با دانلود آن به جمع استفاده کنندگان از گوگل پلی ملحق شوید و از آخرین بازی ها و برنامه های عرضه شده برای سیستم عامل اندروید لذت ببرید .

 


 

 

دانلود Google Play services برنامه گوگل پلی سرویس برای اندروید خدمات گوگل پلی